wtorek, 25 czerwca 2019 r.
imieniny obchodzą: Łucja, Witold

Salon piękności

Zapraszamy państwa milusińskich na zabiegi upiększające

Karmy

All in 1

Strona główna » Aktualności » All in 1

wielkość tekstu:A | A | A

RTG, USG i EKG w DoraVecie

Zakładając Lecznicę dla Zwierząt przyświecał Nam cel: "Zdrowie zwierzaków i zadowolenie ich Właścicieli". Dlatego też postanowiliśmy, że wykonanie wszelkich specjalistycznych badań diagnostycznych tj. RTG, USG i EKG będzie możliwe na miejscu. Takie rozwiązanie powoduje, że zwierzaki mniej się stresują a ich Właściciele nie tracą czasu na dojazdy do odległych miejsc badań. Nam z kolei specjalistyczne badania często są niezbędne do postawienia odpowiedniej diagnozy. Wykonywanie badań na miejscu zdecydowanie skraca czas od przybycia z chorym zwierzakiem do podjęcia odpowiedniego leczenia. Krótszy czas reakcji przyczynia się do zmniejszenia bólu i dyskomfortu spowodowanego chorobą u zwierzaka.

Chcesz mieć zdrowego i specjalistycznie przebadanego kota czy psa wizyta na Biskupiej Ci to da

czytano: 2304 razy

źródło: doravet.pl

Przychodnia